robininmarbella.reismee.nl

Yo no hablo español

¡Hola!

Afgelopen zondag was Christian jarig. In de avond hadden Hilde en Jonathan een feestje georganiseerd op een playground. Al Christians klasgenootjes kwamen op z´n beurt naar mij toe om een verhaaltje te vertellen in het Spaans. Waarop ik een 'Aahh si?'gaf en vervolgens weg liep. De moeders namen niet de moeite om Engels met me te praten, maar de vaders wel (...). Leuk feestje.

Gisteren was mijn eerste echte 'werk'dag. En Robin's eerste werkdag is Robin's eerste werkdag niet als ze zich niet verslaapt. Dus dat deed ze uiteraard ook. Nadat ik wakker werd, op de klok keek en realiseerde waar ik was, wat voor dag het was en hoe laat het was, sprintte ik naar beneden om daar Christian all dressed up cereals te zien eten. Een verontwaardigde blik van Jonathan, een chagrijnige blik van Hilde, een 'what happened??' en duizend sorry's later was het wel weer goed. Ik zit nog niet in het vliegtuig naar huis. Ik ben de beste Au Pair ooit.

Zaterdag ben ik nog met een groepje Duitse meisjes, en een Oostenrijkse, de stad in geweest. De meesten van hun zitten hier al 2 maand dus zij hebben mij en Theresa (ook een nieuwe (Duitse) Au Pair) the old town laten zien. Die avond zijn we nog uit eten geweest bij een Indisch restaurant aan het strand.Gisterochtend ben ik met Theresa op zoek gegaan naar een taalschool. Omdat alle semesters al begonnen zijn kunnen we nu nergens meer beginnen. Wel mochten we 2 uur meedoen op een school, om te kijken. Uiteindelijk heb ik nu wel een school gevonden waar ik 4 februari kan beginnen. Tot die tijd moet ik me redden met mijn ANWB boekje 15 minuten Spaans. Hulp via Skype is altijd welkom :).

Kusjes uit het nog steeds regenachtige Marbella

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active