robininmarbella.reismee.nl

"Robin, you're my best friend"

Lieve mensen,

Gelukkig Nieuwjaar!

Ik had gehoopt jullie te kunnen vertellen hoe het er hier aan toe gaat met Año Viejo y Nuevo. Helaas reden op het moment dat ik net van plan was naar de stad te gaan (22:30) er geen bussen meer. Schijnbaar waren de tijden van de bussen gewijzigd waar ik niks van af wist. Voor mij op zich geen probleem, aangezien ik een fiets heb. Maar het meisje/vrouw/jongedame (??) waar ik mee zou gaan zat een aantal dorpen verderop vast. Daar reden ook geen bussen meer. Na wat twijfelen of ik wel of niet alsnog alleen naar de stad zou gaan, ben ik maar weer naar huis gefietst waar mijn hostfam en uncle Simon en grandma Doreen waren. Om het plaatje compleet te maken begaf de tv het ook 10 minuten voor de countdown dus hebben we ouderwets bij de klok gezeten. Wat ik jullie wel kan vertellen over het hoe en wat met oud en nieuw hier is dat ze om 12 uur bij elke klokslag een druif eten, om vervolgens met volle mond (dit geldt alleen voor mij, ik krijg die druiven niet zo gauw weg) FELIZ AÑO NUEVO te roepen. Na wat vuurwerk te hebben gezien ben ik vervolgens maar in bed gekropen en heb ik daar alsnog Bohemian Rhapsody geluisterd.

Dinsdagochtend ben ik gaan hardlopen en vond ik bij het zien van de zee dat ik eigenlijk maar een Nieuwjaarsduik moest gaan maken, dat heb ik dan ook gedaan. Dit klinkt allemaal warm en verfrissend maar ook de Middellandse zee is op 1 januari steenkoud. Nadat ik als een pinguïn uit het water gewaggeld kwam bedacht ik me dat ik geen handdoek bij me had..

Ik heb ter compensatie van Oud en Nieuw wel een fijne kerst gehad met mijn ouders. Ze hadden voor een week een bungalow gehuurd in een dorpje verderop. We zijn met een gehuurde auto naar Malaga, Ronda en Granada gereisd en ik heb hun Marbella en Puerto Banus laten zien. Daarnaast alles wat los en vast zit gegeten en ik ben wonder boven wonder geen gram aangekomen. Ik ben trouwens, tegen de waarschuwing van mijn Au Pair organisatie in dat je waarschijnlijk aan zou komen tijdens je verblijf, 5 kilo afgevallen sinds ik hier zit.

Christian begint steeds liever te worden en dus waarschijnlijk steeds meer aan me te wennen. Een paar dagen geleden toen hij naast mij tv zat te kijken draaide hij zich om, gaf me een knuffel en zei: Robin, you’re my best friend. (smelt)

Omdat de tijden van de Salsa lessen zijn veranderd en nu zijn terwijl ik moet werken ben ik gestopt met Salsa. Wel ga ik binnenkort waarschijnlijk Tango lessen volgen! En aanstaande zaterdag begin ik met mijn tweede baantje bij Hestia. Het weer is nog steeds lekker hier, het wordt eigenlijk vreemd genoeg steeds beter.

 

Ik wens iedereen een heel fijn jaar toe. Ik zie jullie hopelijk ergens halverwege weer.

 

Besos de mi parte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active