robininmarbella.reismee.nl

Soy muy ca... Oeps

¡Hola mis amigos!

Ik heb net pap en mam voor de laatste keer uitgezwaaid. Ja ja, nog 12 weken en dan sta ik weer met beide benen op Nederlandse bodem. Ze zijn hier 9 dagen geweest in een appartement een paar straten verderop.
Afgelopen weekend zijn we een dag naar Gibraltar geweest, waar de apen los rondlopen door de hele stad en over De Rots.
Op zondag ben ik met pap naar een voetbalwedstrijd in Malaga geweest, duidelijk op de verkeerde dag. Alle supporters liepen al een kwartier voor het einde van de wedstrijd het stadion uit omdat ze zo slecht speelden. Dit was dan ook de eerste keer dat ik ooit in mijn leven naar een voetbalwedstrijd ben geweest. Gewoon niet voor me weggelegd. Eens, maar nooit weer.
Woensdag ben ik met mam wezen paardrijden door de bergen achter La Concha.Voor diegenen die hier ooit komen is dat echt een aanrader. Hoewel ik zelf hele erge hoogtevrees heb en ik ook wel doodsangsten heb uitgestaan toen mijn paard tegen een andere aan het galopperen was, nog geen halve meter van een diepe klif, was het echt een hele mooie rit.

Ik zit nu ondertussen twee maand op school. Zoals altijd vond ik het de eerste weken leuk en zit ik nu weer verveeld voor me uit te staren in de klas. Hoewel ik de klassen nog steeds leuk vind hoor, maar 2 uur les duurt voor mij nu héél erg lang. Mijn Spaans begint wel steeds beter te worden maar ik maak nog steeds wel fouten, zoals buitenlanders die Nederlands leren ook doen. Zo heb ik een paar dagen terug in een gesprek tegen mijn leraar gezegd dat ik ‘heel erg geil’ was, in plaats van dat ik het warm had van het fietsen. Toen ik het zei dacht ik al meteen: kut.

Ik heb de afgelopen tijd een beetje uitspraken van Chris zitten sparen waarvan ik zelf smolt of heel hard om moest lachen. Hier zijn ze allemaal op een rijtje:
“Goodmorning princess”
“Christian, can you give me that plate?”“Robin, what is the magic word?”(Please)
“Robin, are you happy?
Jonathan tegen Christian: “Say sorry!” Chris: “Sorry” Jonathan: “Mean it!” Chris: “Mean it”
“Save my lifeeee!(hangend aan mijn enkels)
“I didn´t do it, so you did it.” (ongeveer 5 keer per dag, deze zeg ik ondertussen tegelijkertijd met hem mee, waar hij nog bozer van wordt)
Toen ik hem vroeg of hij alsjeblieft wou stoppen met aan me te hangen: “But I like you.”
Een nieuwe die bijzonder vaak achter willekeurige zinnen wordt geplakt: “…cause you’re my friend.” Voorbeeld: “I want to wear sunglasses as well cause you´re my friend”
“What happened with ketchup?”
En nog een aantal in zijn pogingen Nederlands te praten:
Can you hier komen, alsjeblieft?
No, not gooien!
Can I go on your rug?

De afgelopen weken heeft het voornamelijk alleen gestortregent, heel jaloers hoeven jullie in Nederland dus niet te zijn (hoewel het hier wel gemiddeld 20 graden warmer is). Maar goed weer is in zicht.

Een kus uit Spanje. Tot snel!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active