robininmarbella.reismee.nl

La primera semana

Queridos todos,

mijn eerste week zit er op, ik heb mijn eerste loon ontvangen en ik heb mijn eerste vrienden gemaakt. Tot nu toe denk ik dat het een geweldig jaar gaat worden.

Elke ochtend, middag en 2 keer per week ook 's avonds (voor muzieklessen) loop ik 10 minuten de berg op naar Christians school. Omdat ik één keer vroeg of Christian op mijn rug wou, moet ik nu elke keer als we naar school gaan, of weer terug naar huis, hem natuurlijk weer op mijn rug nemen. Terwijl hij luid: Robindobiedobiedobiedobiedobie, zingt. Uiteraard 10 minuten lang. Buiten de muzieklessen om gaat hij ook 3 keer per week naar zwemles in Puerto Banus. Het zwembad is voor mij normaal 5 minuutjes fietsen, maar met Chris op de step of fiets zonder trappers, duurt dat zeker 20 tot 30 minuten. Gisteren moesten we ook naar zwemles. Zoals gewoonlijk duurde het ontzettend lang tot we eindelijk op de helft waren, waar ik er achter kwam dat ik de rugzak met alle zwemspullen was vergeten. Aangezien Christian 5 jaar is kan ik niet zeggen van joh, ik ga even je tas halen hoor, blijf jij hier maar even zitten. Dus moesten we het hele eind weer terug. Chris als maar roepend: Robíííín wait!!!!Terug thuis, step omgewisselt voor fiets. Na een flink eind geraced te hebben terwijl ik de uitgeputte Christian aanmoedigde met: Whooaaa, you look like iradjo masqueen!!! (verbastering van Lightning McQueen, het rode autootje van Cars) kwamen we eindelijk 3 minuten voor tijd aan bij het zwembad waar de receptioniste gehaast met een verontschuldigende blik naar ons toe kwam om ons te vertellen dat ze geprobeerd had te bellen, maar dat Christian de komende twee weken geen zwemles had. Ik wist niet of ik moest lachen of huilen.

Gisteren ben ik voor het eerst uit geweest in Marbella, met Theresa en Ilka. Ik heb eindelijk een plekje gevonden waar wijn maar 1.50 is! En het stinkt er niet naar kots! Joepieee. (Sorry aan de vriendjes en vriendinnetjes in Enske, veel plezier vanavond in het stinkgat). En nu we het over gisteren hebben, er deed zich toch een vreemd fenomeen voor. Terwijl ik naar school liep om Christian op te halen voelde ik opeens mijn kleren branden en moest ik mijn jas uit trekken. Ook was de lucht blauw en hing er een gekke gele bol in. Heb ik hier nog niet eerder gezien..

Dan is hier nog iets waar ik graag een uitleg voor wil. Vandaag, toen ik richting Puerto Banus fietste, schrok ik (zoals ik gewoonlijk schrik van een platgereden dier) van een platgereden dier. Alleen dit keer was het een schildpad. Ik heb verschrikkelijk veel ondergereden dieren gezien op de weg maar een schildpad was toch wel het toppunt. Nu even voor de duidelijkheid, het was een kilometer van het strand en er waren alleen maar wegen in de buurt. Dus mocht iemand hier een gekke verklaring voor hebben hoor ik dat graag.

Ook heb ik vandaag in de bus een gesprek gehad met een Fransoos en zo'n 'hoezegikditnetjes' zwarte man die echte Prada tassen verkoopt in steegjes (er was trouwens echt een invasie van die mannen toen ik door een steegje in Puerto Banus liep gister, maar dat is weer een ander verhaal). Nadat de Fransoos uit het niets vertelde waar de naam Puerto Banus vandaan kwam (ik had het toevallig net ergens gelezen dus ik kon mooi meelullen), er achter kwam dat ik Nederlands was, vertelde hij dat hij goede vrienden was met René Froger. Ik was blij dat hij de volgende halte er uit moest.

Ten slotte wil ik één van jullie vragen me een kerstboom op te sturen, want die kan je hier pas kopen vanaf een week voor kerst. Dat hou ik nooit vol. Of duizend kerstkaarten mag ook, dan maak ik er zelf wel een boom van.

Un beso de buenas noches a todo el mundo.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active