robininmarbella.reismee.nl

¡Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2013!

Queridos amigos,

ik wil ten eerste even vertellen dat Spaanse kinderen verwende, vervelende en brutale monsters zijn. En daarom ben ik ook zo blij dat Christian half Brit half Belg is :). Daarnaast wil ik terug komen op het het-is-zo-vreemd-om-hier-te-fietsen. Afgelopen vrijdag ben ik uit geweest in Puerto Banus met Theresa (zie vorige verhalen), en zoals we dat in Nederland doen, doen we dat op de fiets. Werkelijk iedereen was verbaasd dat we dat deden. Een één of andere dronken Brit genaamd Milly die vroeg of we een taxi wouden delen naar Marbella, antwoordde na mijnNo thanks, we're here on our bikes: Bikes?? Like... (doet met haar handen pedalen na). Ja, als dat ja. Daarnaast werden we 16 geschat en een aantal keer uitgelachen en/of raar aangekeken. Gekke Nederlanders..

Oh, en de wielrenners fietsen hier op de snelweg. Echt gezien.

De trip naar Lissabon was gezellig, ondanks we 9873014892 kastelen hebben bezocht (als ik ergens een hekel aan heb is het kastelen bezoeken, vraag Marieke). Het is echt een ontzettend mooie stad met leuke winkels. Totaal uitgeput ben ik zondagavond weer terug gekomen in Marbella. De nachten waren kort met Christian op de kamer. De eerste nacht had hij 2 keer in bed geplast, de tweede nacht werd hij om het uur wakker en de derde en vierde nacht maakte hij mij 2 of 3 keer per nacht wakker omdat hij naar de wc moest waarvan de deur letterlijk naast zijn bed was. Een tip aan iedereen: mocht je willen slapen in je verdere leven, leer dan je kind later nooooit aan bij jou op de kamer, noch bij jou in bed te slapen.

Ik heb gisteren mijn sollicitatie gehad en begin in het begin van januari met mijn baantje als serveerster in de bar Hestia. Ik ga daar van maandag tot en met vrijdag werken als Christian op school zit en af en toe in het weekend. Er werken daar allemaal Nederlanders en het schijnt erg gezellig te zijn, dus we zullen zien!

Ik wil iedereen een hele fijne kerst wensen en alvast een gelukkig nieuwjaar. Pap en mam komen mij volgende week met kerst een weekje bezoeken dus ook ik zit niet alleen :). Veel plezier met alle feestjes

Besos desde España!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active