robininmarbella.reismee.nl

New Girl

Lieve iedereen,

daar zit ik dan. In mijn uppie in het een beetje verre maar zogenaamd altijd zonnige (het regent nu al 2 dagen heel hard) Marbella. Tot nu toe heb ik het best naar mijn zin. Het is wel heel erg wennen, maar mijn gastouders Jonathan en Hilde zijn heel aardig en Christian is heel lief.

Ik wil ten eerste iedereen bedanken voor de cadeau's, kaartjes, knuffels en kusjes, en in het bijzonder mijn lieve vrienden die het boekje voor mij gemaakt hebben. Ik heb tranen met tuiten zitten janken in de Gate.

Toen ik gister hier aankwam was de oude Au Pair er nog. Zij heeft me alles uitgelegd en de wijk en Puerto Banus laten zien. Puerto Banus is eigenlijk gewoon het nieuwe gedeelte van Marbella, voor the rich and famous. De loco's zien echter Puerto Banus als Puerto Banus en Marbella als Marbella, of: old town. Na mijn rondleiding was Christian vrij van school en heb ik hem ontmoet. Binnen 3 minuten moest ik meteen mee naar boven om piraatje te spelen (ik heb in de afgelopen 20 uur dat ik hem ken ongeveer 10 keer piraatje moeten spelen). Vervolgens hebben we Alex, de oude Au Pair weg gebracht. Toen we weg reden vertelde Jonathan aan Christian dat Alex naar huis ging en dat ik the New Girlwas. Onder luid applaus en ge'jeeeeej'd van Christian. Even later toen we buiten op een bankje zaten heeft de kleine charmeur een bloem voor me geplukt: for you!!! Smell it!!!Waarna de bloem bijna in mijn neus gedrukt werd. Ik geloof dat Christian me al wel lief vindt.

Vandaag spreek ik af met een groepje Au Pairs, allemaal Duitsers dus dat wordt nog wat.

Voor de liefhebbers, mijn Spaanse nummer is +34666281988. Hier heb ik óók Whatsapp op en ik ben op dit nummer ook altijd bereikbaar. Mijn Nederlandse nummer blijft in gebruik maar die zal ik maar één keer per dag ofzo checken. Mocht je mijn adres willen moet je die maar even vragen via de mail, Facebook of Whatsapp.

Ik hou jullie allemaal op de hoogte voor in hoeverre me dat lukt. Anders, check mijn blog gewoon af en toe ;).

Ik ga jullie missen!!!

Me Besa.

Reacties

Reacties

Anita

Hoi meis, heerlijk te horen dat je het naar je zin hebt. Maar zo lang hoef je volgens mij iedereen niet te missen; ik weet zeker dat verscheidene mensen van plan zijn jou daar te bezoeken. We zijn ontzettend trots op je dat je de durf/het lef hebt dit te ondernemen en dit zal je zeker in de toekomst voordeel brengen. Geniet van elke minuut, ook die acht maanden zijn zo voorbij.
Liefs, Anita en Marc

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active